Skontaktuj się z nami

+48 91 4694 553

Informatyczna

Informatyczna

Certyfikacja ISO w Branży Informatycznej

Branża informatyczna w Polsce jest stosunkowo młoda a rotacja na rynku jest duża. Przyczyny rozwoju lub upadku niektórych firm zależą od wielu czynników, ale najważniejszą z nich jest to czy Klienci chcą korzystać z jej usług. Walka konkurencyjna w branży informatycznej rozgrywa się na dwu płaszczyznach:wydajności i kosztów produkcji oraz jakości wyrobów i usług w powiązaniu z przestrzeganiem norm etycznych w interesach.
Przedsiębiorstwa, które nie są w stanie spełnić w/w wymagań muszą liczyć się z wyeliminowaniem z rynku, bankructwem lub z działalnością na granicy opłacalności. To powoduje, że kierownictwo firm coraz częściej traktuje jakość i etykę jako najważniejszy problem w firmie. A klienci coraz częściej preferują dostawców, spełniających wymagania norm ISO 9000 i legitymujących się posiadaniem certyfikatu jakości. Obecnie certyfikat jakości stanowi ważne kryterium wyboru i oceny rynkowej firmy ze strony klientów. Posiadanie certyfikatu, jest podstawowym wymogiem jaki stawiany jest firmom przystępującym do przetargów instytucjonalnych. Firmy posiadające certyfikat jakości, dają zapewnienie klientowi o stworzeniu w swojej firmie najlepszych warunków by produkt lub usługa tej firmy były najlepszej jakości.

 

Główne korzyści wynikające z posiadania certyfikatu w branżyinformatycznej:

  • uporządkowanie, przejawiające się w racjonalizacji i przejrzystości procesów,
  • zwiększenie zaufania klientów względem organizacji,
  • wzrost wiarygodności organizacji ze strony klientów i partnerów handlowych,
  • usprawnienie skuteczności organizacji pracy, obsługi i zarządzania,
  • gwarancja i polepszenie wysokiej jakości oferowanych wyrobów,
  • poprawa komunikacji wewnątrz organizacji,
  • wzrost efektywności i produktywności,
  • usprawnienie procedury wdrażania nowych pracowników,
  • jasny podział kompetencji i odpowiedzialności,
  • ujawnienie rezerw w zasobach i zdolności wytwórczej,
  • zmniejszenie strat wynikających z wadliwych wyrobów i ujawnienie źródeł ich powstawania,
  • wczesne wykrywanie błędów oraz wad w różnych sferach wytwarzania wyrobu i usługi.

 

Systemy pokrewne:

  • System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001
  • System Zarządzania Usługami IT wg ISO 20000
  • System Zarzadzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001
  • Inne Systemy

Partnerzy

home.pl
spg.zoz.rybno
elektroporejkt
zut
domlekarski
medicam
frse_logo
IGNATIANUM
netcom
ka-na
plus
oic
lima.therm
Neron
it.swerwis
cdt medicus
szpital-drezdenko
cms
yit-logo-w
granit
mmCreation.pl