Polityka jakości
W trosce o jak najwyższe standardy obsługi Klientów wdrożyliśmy, stosujemy i doskonalimy w naszej Firmie System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008.
Zakresem certyfikacji objęte są:
„Usługi doradcze w zakresie wdrażania systemów zarządzania oraz organizacja i prowadzenie szkoleń. Pozyskiwanie funduszy unijnych. Usługi rachunkowo-księgowe.”
Polityka Jakości INCERT
„Nie ma Jakości lepszej, ani gorszej – Jakość jest albo jej nie ma.”
Podstawowym celem działalności INCERT jest budowanie wizerunku wiarygodnej firmy, świadczącej kompleksowe usługi konsultingowe, szkoleniowe, audytorskie, oraz księgowe na najwyższym poziomie jakości, z zapewnieniem wymiernych korzyści naszym Klientom. Wszystkim Klientom gwarantujemy uzyskanie certyfikatu wybranego systemu zarządzania podczas pierwszego auditu jednostki certyfikującej.
Naszą działalność opieramy na zasadach
- Indywidualnego podejścia do klienta.
- Niezależnego auditu.
- Certyfikacji renomowanych jednostek certyfikujących.
- Ewolucji a nie rewolucji w firmie.
- Realizacji zadań zgodnie z wymaganiami systemu.
- Technik doskonalenia jakości.
W ramach realizacji Polityki Jakości zobowiązujemy się do:
- Ustanowienia i aktualizowania szczegółowych celów dotyczących jakości na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji;
- Nieustannego doskonalenia skuteczności funkcjonowania w naszej firmie systemu zarządzania jakością i procesów;
- Uświadomienia pracownikom znaczenia spełniania wymagań klientów i wymagań przepisów oraz tworzenia warunków zaangażowania całego personelu w osiąganie celów.