Skontaktuj się z nami

 

+48 602 421 573,  692 497 635, 664 383 822

Polityka jakości

Polityka jakości

W trosce o jak najwyższe standardy obsługi Klientów wdrożyliśmy, stosujemy i doskonalimy w naszej Firmie System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008. 
 
Zakresem certyfikacji objęte są:
„Usługi doradcze w zakresie wdrażania systemów zarządzania oraz organizacja i prowadzenie szkoleń. Pozyskiwanie funduszy unijnych. Usługi rachunkowo-księgowe.”

 

Polityka Jakości INCERT
„Nie ma Jakości lepszej, ani gorszej – Jakość jest albo jej nie ma.”
 
Podstawowym celem działalności INCERT jest budowanie wizerunku wiarygodnej firmy, świadczącej kompleksowe usługi konsultingowe, szkoleniowe, audytorskie,  oraz księgowe na najwyższym poziomie jakości, z zapewnieniem wymiernych korzyści naszym Klientom. Wszystkim Klientom gwarantujemy uzyskanie certyfikatu wybranego systemu zarządzania podczas pierwszego auditu jednostki certyfikującej. 

Naszą działalność opieramy na zasadach

  • Indywidualnego podejścia do klienta.
  • Niezależnego auditu.
  • Certyfikacji renomowanych jednostek certyfikujących.
  • Ewolucji a nie rewolucji w firmie.
  • Realizacji zadań zgodnie z wymaganiami systemu.
  • Technik doskonalenia jakości.

 
W ramach realizacji Polityki Jakości zobowiązujemy się do:

  • Ustanowienia i aktualizowania szczegółowych celów dotyczących jakości na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji;
  • Nieustannego doskonalenia skuteczności funkcjonowania w naszej firmie systemu zarządzania jakością i procesów;
  • Uświadomienia pracownikom znaczenia spełniania wymagań klientów i wymagań przepisów oraz tworzenia warunków zaangażowania całego personelu w osiąganie celów.

 

Partnerzy

home.pl
lima.therm
zut
cms
plus
Neron
it.swerwis
yit-logo-w
elektroporejkt
IGNATIANUM
netcom
granit
unityline
ka-na
spg.zoz.rybno
domlekarski
szpital-drezdenko
oic
szogun
cdt medicus
mmCreation.pl